Wózek sklepowy
{{ item.quantity }} x {{ item.attributes.friendly_price }}
DOSTAWA I ODBIÓR TWOICH PRODUKTÓW
High savings, thanks to 0% revenue share
More reach, more customers, more sales
Uprość proces zamawiania dla swoich klientów
Zautomatyzuj procesy zamówień
Experienced advertising agency at your side
Digital menu
Save today and increase your profits!
Setup in a few minutes
Przewiń w dół
Ucz się więcej
4takeaway is an online ordering system for restaurants, cafes, bars, bakers, butchers, kiosks, pharmacies, florists, hotels and all other retail service providers. In addition to the online ordering system, a digital menu can also be created for on-site consumption. With just a few clicks, your customers can have the products delivered, pick them up or pre-order them. On site, the food can be ordered conveniently via the digital menu. Your own order page and the entire ordering process are personalized to your business. This creates trust with your customers. The product portfolio (for retail) or menu (for gastronomy) is created quickly and easily and managed effortlessly.
4takeaway was developed to provide a solution and alternative to high delivery service fees. Due to the high revenue sharing fees with third party providers, service providers often have to raise prices and reduce the quality of the products. Some of the savings from 4takeaway can be returned to customers in the form of better quality, discount promotions or through better service.
This increases customer satisfaction and your customer will be happy to recommend you to others.
The function for automatic payment processing via PayPal, credit card or bank debit is included and already integrated free of charge. You only need to set up your desired payment method and soon your customers will be able to pay online. Should you prefer payment in cash upon delivery, this is of course also possible without any problems.
4takeaway ist ein Online-Bestellsystem für Restaurants, Cafés, Bars, Bäcker, Metzger, Kioske, Apotheken, Floristen, Hotels und alle anderen Einzelhandelsdienstleister. Neben dem Online-Bestellsystem kann auch eine digitale Speisekarte für den Verzehr vor Ort erstellt werden. Mit wenigen Klicks können sich Ihre Kunden die Produkte liefern lassen, abholen oder vorbestellen. Vor Ort können die Speisen bequem über die digitale Speisekarte bestellt werden. Ihre eigene Bestellseite sowie der gesamte Bestellprozess sind auf Ihr Geschäft personalisiert. Das schafft Vertrauen gegenüber Ihren Kunden. Das Produkt-Portfolio (für Handel) oder Speisekarte (für Gastronomie) wird schnell und einfach erstellt und mühelos verwaltet.
Zahlungsabwicklung:
Die Funktion für eine automatische Zahlungsabwicklung über PayPal, Kreditkarte oder Banklastschrift ist inklusive und bereits kostenfrei integriert. Sie brauchen lediglich Ihre gewünschte Zahlungsart einrichten und schon bald können Ihre Kunden auch online bezahlen. Sollten Sie die Zahlung in bar bei Lieferung bevorzugen, so ist das selbstverständlich auch problemlos möglich.
Wystarczy kilka kliknięć
Zacznij łatwo i prosto
Zarejestruj swoją restaurację
Zarejestruj swoją firmę i wybierz pakiet, z którego chcesz skorzystać
Strona zamówienia połączona ze stroną internetową
Wypełnij stronę zamówienia szybko i łatwo oraz umieść link do swojej witryny
Otrzymuj zamówienia
Otrzymuj zamówienia i zarządzaj nimi natychmiast
Gotowy
Co sprawia, że nasz system zamówień jest wyjątkowy
Wiele funkcji czeka na Ciebie
Otrzymuj i zarządzaj zamówieniami na dostawę lub na wynos na żywo w czasie rzeczywistym. Twoi klienci zostaną automatycznie powiadomieni e-mailem.
Klienci mogą oceniać swoje zamówienia. Otrzymasz natychmiastową informację zwrotną od swoich klientów. Wkrótce: pieczęcie z ocenami dla Twojej witryny.
Skonfiguruj i zarządzaj dostępem do sterowników. Twój kierowca ma dostęp tylko do zamówień, które mają zostać dostarczone, w tym do Map Google i lokalizacji kupującego w Google.
Stwórz stronę zamówienia z licznymi artykułami, udekoruj zdjęciami, zdefiniuj różne warianty produktów i zapewnij dodatki.
Twórz kody kuponów z kwotami procentowymi lub stałymi jako rabat, który można wykorzystać do wszystkich produktów lub tylko do poszczególnych kategorii produktów.
Dzięki szczegółowym statystykom, takim jak sprzedaż dzienna, sprzedaż miesięczna, liczba zamówień i klientów, masz najlepszy przegląd swoich finansów.
Ułatw klientom zamawianie i zwiększ potencjał sprzedaży dzięki spersonalizowanej aplikacji z Twoim logo.
Dzięki aplikacji kierowcy z funkcją śledzenia GPS możesz informować klientów o lokalizacji zamówienia. Klienci uwielbiają tę funkcję.
Digital menu text left
Digital menu text right
Nie przegap tego
To dużo łatwiejsze niż myślisz.
Wszędzie na wyciągnięcie ręki
Dzięki aplikacji mobilnej masz wgląd w swoją firmę w każdym miejscu, w każdym miejscu. Zarządzaj zamówieniami, klientami i stroną zamówień łatwo i wygodnie za pomocą smartfona. Wszystkie czynności wykonywane za pośrednictwem aplikacji są automatycznie synchronizowane z aplikacją przeglądarki.
Pobierz za darmoZwiększ potencjał sprzedaży
W razie potrzeby każda restauracja i apteka może również zarezerwować własną, spersonalizowaną aplikację. To jest publikowane przez 4takeaway w Google Play Store i Apple App Store dla klienta i oferowane do bezpłatnego pobrania. Zamawianie produktów i potraw staje się znacznie łatwiejsze dla Twoich klientów. Marketing: Aplikacja dodatkowo zawiera funkcję automatycznego wysyłania powiadomień push. Wszyscy klienci, którzy zainstalowali aplikację na swoim smartfonie, otrzymają Twoją osobistą wiadomość lub specjalną promocję bezpośrednio na swój telefon komórkowy!
Digital menuIdealny dla Twoich klientów
Oprócz aplikacji mobilnej dla Twoich klientów istnieje osobna aplikacja dla kurierów. Twój kierowca otrzymuje zamówienia do dostawy wyświetlane w swojej oddzielnej aplikacji z trasą Google Maps. Śledzenie GPS: Twoi klienci mogą zobaczyć w czasie rzeczywistym, gdzie aktualnie znajduje się dostawa, gdy tylko kierowca rozpoczął dostawę. Dostęp dla kierowców dostaw jest bez wysiłku tworzony i zarządzany przez Ciebie jako właściciela sklepu.
Pobierz za darmoRozpocznij swój biznes-Turbo:
Zautomatyzuj swój przepływ pracy
Opinie klientów
Sam zobacz
Z powodu pandemii byliśmy zmuszeni oddać żywność do odbioru. System zamówień online był szybki i łatwy w konfiguracji. 4takeaway pomogło nam niezawodnie w razie problemów.
Jingwei Chen
ASIANA Chinarestaurant
Moi klienci mogą wreszcie u nas składać zamówienia online. Wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni.
Ali Çetin
City Döner
Dobra współpraca z zespołem 4takeaway. Zespół pomógł mi dobrze we wszystkim, od konfiguracji po zapoznanie się z systemem.
Enver Beqiri
Pizzeria Felicita
Uczciwie i przejrzyście
Wybierz swój pakiet
Czy masz pytania?
lub zadzwoń pod numer +49 2161 5639516